Φιλικό αγώνα έδωσαν οι παλαίμαχοι του Γυμναστικού Συλλόγου Αλμυρού με την αντίστοιχη ομάδα της ΑΕ Καρποχωρίου Καρδίτσας την Κυριακή 21 Ιουνίου 2015. Το παιχνίδι έγινε στο στάδιο Αλμυρού "Αθ. Ραγάζος" και πριν την έναρξη του αγώνα, τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1NgsvRh
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου