Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Οι πρώτοι από τα Λύκεια Αλμυρού, Σούρπης και Νέας Αγχιάλου

Υψηλές βαθμολογίες σημειώθηκαν από μαθητές της περιοχής, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των Πανελληνίων που ανακοινώθηκαν σήμερα από το Υπουργείο Παιδείας. Μεγάλη επιτυχία για το Λύκειο Αλμυρού, όπου το 20% των μαθητών συγκέντρωσαν βαθμολογία πάνω από 18,1. Αναλυτικά:


from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1TKtKgh
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου