Με τις καλύτερες εντυπώσεις επέστρεψαν το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου 2015 οι εκδρομείς του Πολιτιστικού συλλόγου Σούρπης ,από την διήμερη επίσκεψή τους στα πανέμορφα μέρη της Νοτιοδυτικής Ηπείρου. Με την άριστη καθοδήγηση της Μίνας Τελκή...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1SJ84Qc
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου