Μετά από έκτακτο συμβούλιο σήμερα Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015 το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Αχίλλειο από το Διοικητικό Συμβούλιου της ομάδας "Αχιλλέα", αποφασίστηκε η λήξη της συνεργασίας με τον προπονητή κ.Κουτμάνη. Ο νέος προπονητής θα είναι...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1EI4jCG
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου