Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Κούλουμα με γλέντι και σαρακοστιανά στη Ν. Αγχίαλο



Με τα πατροπαράδοτα κούλουμα, κρασί, τραγούδι, χορό και πέταγμα χαρταετού θα γιορτάσει ο Δήμος Βόλου την Καθαρή Δευτέρα στις Αλυκές, τη Ν.Αγχίαλο, την Αγριά, τα Κάτω Λεχώνια καθώς και στον Άγιο Βλάσιο. Στη Νέα Αγχίαλο η διοργάνωση που θα πραγματοποιηθεί...








from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1MHlF8m

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου