Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Κυπελλούχος ΕΠΣΘ η ΑΕ Διμηνίου!



Κυπελλούχος ΕΠΣΘ για τη σεζόν 2014-2015 αναδείχθηκε η ΑΕ Διμηνίου η οποία στη διαδικασία των πέναλτι επικράτησε με 4-1 του Σαρακηνού, σε έναν τελικό που επεφύλασσε πολλές συγκινήσεις σε όσους το παρακολούθησαν. «Χρυσό» πέναλτι για την ομάδα του Διμηνίου αυτό του Αναστασίου που χάρισε..








from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1vo2eMj

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου