Κυπελλούχος ΕΠΣΘ για τη σεζόν 2014-2015 αναδείχθηκε η ΑΕ Διμηνίου η οποία στη διαδικασία των πέναλτι επικράτησε με 4-1 του Σαρακηνού, σε έναν τελικό που επεφύλασσε πολλές συγκινήσεις σε όσους το παρακολούθησαν. «Χρυσό» πέναλτι για την ομάδα του Διμηνίου αυτό του Αναστασίου που χάρισε..
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1vo2eMj
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου