Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα ο Σύλλογος καθηγητών του Γενικού Λυκείου Ν.Αγχιάλου

Την Τετάρτη 30/1/2015 το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του ΓΕΛ.Ν. Αγχιάλου. Ο σύλλογος διδασκόντων...







from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1F4M1Ms

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου