simplenews21
Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015
Έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα ο Σύλλογος καθηγητών του Γενικού Λυκείου Ν.Αγχιάλου
Την Τετάρτη 30/1/2015 το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του ΓΕΛ.Ν. Αγχιάλου. Ο σύλλογος διδασκόντων...
διαβάστε περισσότερα
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1F4M1Ms
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου