Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Σε συναγερμό ο Έβρος, μετά το σπάσιμο αναχώματος από την κακοκαιρία

Σε συναγερμό έχει κηρυχτεί η περιοχή του βόρειου Έβρου, μετά την αύξηση της παροχής των νερών τού ποταμού, στη διάρκεια της νύχτας. Στο Πύθιο, με όριο συναγερμού...







from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1BRCcOs

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου