simplenews21
Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015
Σε συναγερμό ο Έβρος, μετά το σπάσιμο αναχώματος από την κακοκαιρία
Σε συναγερμό έχει κηρυχτεί η περιοχή του βόρειου Έβρου, μετά την αύξηση της παροχής των νερών τού ποταμού, στη διάρκεια της νύχτας. Στο Πύθιο, με όριο συναγερμού...
διαβάστε περισσότερα
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1BRCcOs
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου