Με πολύ κέφι και χορό πραγματοποιήθηκε ο Αποκριάτικος χορός των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων στο Αχίλλειο. Η εκδήλωση έγινε το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015 στο τσιπουράδικο «Το Μπλέξιμο» του Κων. Αραπίτσα, όπου μικροί και μεγάλοι...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/17m1JXR
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου