simplenews21
Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015
Εκπαιδευτική επίσκεψη του Γυμνασίου Ευξεινούπολης στην αλευροβιομηχανία "Μύλοι Λούλη"
Την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015 οι μαθητές της Β΄ τάξης του Γυμνασίου Ευξεινούπολης πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο εργοστάσιο «Μύλοι Λούλη» στα πλαίσια...
διαβάστε περισσότερα
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1BtEskh
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου