Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Εκπαιδευτική επίσκεψη του Γυμνασίου Ευξεινούπολης στην αλευροβιομηχανία "Μύλοι Λούλη"



Την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015 οι μαθητές της Β΄ τάξης του Γυμνασίου Ευξεινούπολης πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο εργοστάσιο «Μύλοι Λούλη» στα πλαίσια...








from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1BtEskh

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου