Το απόγευμα της Δευτέρας 16 Φεβρουαρίου 2015 πραγματοποιήθηκε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας στα τμήματα αντισφαίρισης, παίδων, αγωνιστικό και τα δύο τμήματα των ενηλίκων του Ορειβατικού Συλλόγου Αλμυρού. Η προπονήτρια κ.Γιώτα Περναγκίδη έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα και ευχήθηκε...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1vKTFGg
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου