Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Έκοψε την Πίτα το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας (φωτο)



Παρουσία του σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ.κ. Ιγνατίου του Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας έκοψε την καθιερωμένη ετήσια πίτα του. Οι ευχές που δόθηκαν ήταν για μια δημιουργική και παραγωγική χρονιά με...








from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1MDIARX

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου