Παρουσία του σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ.κ. Ιγνατίου του Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας έκοψε την καθιερωμένη ετήσια πίτα του. Οι ευχές που δόθηκαν ήταν για μια δημιουργική και παραγωγική χρονιά με...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1MDIARX
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου