Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Ανακοίνωση Γ.Σ. Αλμυρού για το παιχνίδι με τη Δήμητρα Ευξεινούπολης



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Γ.Σ.ΑΛΜΥΡΟΥ

Με αφορμή τον χθεσινό αγώνα πρωταθλήματος μεταξύ των ομάδων Δήμητρας Ευξεινούπολης και Γ.Σ.Αλμυρού θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τόσο τους φιλάθλους του Αλμυρού όσο και της Ευξεινούπολης ( οργανωμένους και μη) οι οποίοι...








from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1yuNHup

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου