Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Επίσκεψη μαθητών του 1ου ΕΠΑ.Λ. Αλμυρού στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) Στυλίδας

Την Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015 η περιβαλλοντική ομάδα «Παγασητικός Κόλπος» του 1ου ΕΠΑ.Λ Αλμυρού, που αποτελείται από τους μαθητές του τομέα Ηλεκτρολογίας...







from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1AW1JtT

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου