Επίσκεψη μαθητών του 1ου ΕΠΑ.Λ. Αλμυρού στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) Στυλίδας
Την Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015 η περιβαλλοντική ομάδα «Παγασητικός Κόλπος» του 1ου ΕΠΑ.Λ Αλμυρού, που αποτελείται από τους μαθητές του τομέα Ηλεκτρολογίας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου