Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Δήμος Αλμυρού: Ανανέωση αδειών χρήσης νερού

Με ανακοίνωσή του ο δήμος Αλμυρού καλεί μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου τους κατόχους / χρήστες ενεργών σημείων υδροληψίας (γεωτρήσεων, πηγαδιών κτλ.) που έχουν υποβάλλει στο Δήμο αίτηση - δήλωση εγγραφής στο Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.) να μεριμνήσουν...






from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1OciJzV
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου