Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015

Σε επίσχεση εργασίας οι εργαζόμενοι με κυκλικό ωράριο στα Κέντρα Υγείας της Μαγνησίας

Σε επίσχεση εργασίας βρίσκονται από τις 2 Σεπτεμβρίου 2015 οι εργαζόμενοι στα Κέντρα Υγείας Ν. Μαγνησίας, οι οποίοι εργάζονται σε κυκλικό ωράριο, νοσηλεύτριες/τές και πληρώματα ασθενοφόρων...


from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1NWnMaS
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου