Σε επίσχεση εργασίας οι εργαζόμενοι με κυκλικό ωράριο στα Κέντρα Υγείας της Μαγνησίας
Σε επίσχεση εργασίας βρίσκονται από τις 2 Σεπτεμβρίου 2015 οι εργαζόμενοι στα Κέντρα Υγείας Ν. Μαγνησίας, οι οποίοι εργάζονται σε κυκλικό ωράριο, νοσηλεύτριες/τές και πληρώματα ασθενοφόρων...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου