Την Πέμπτη, 3.09.15 και ώρα 8:30 στο "Αχίλλειον" κινηματοθέατρο Βόλου, σε μια ανοιχτή εκδήλωση θα παρουσιαστεί η ιδρυτική διακήρυξη της Λαϊκής Ενότητας Μαγνησίας. Δημοκράτες, ριζοσπάστες αριστεροί, πατριώτες, εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1N4HQGb
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου