Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Παρουσίαση της ιδρυτικής διακήρυξης της ΛΑΪΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ -ΚΑΛΕΣΜΑ

Την Πέμπτη, 3.09.15 και ώρα 8:30 στο "Αχίλλειον" κινηματοθέατρο Βόλου, σε μια ανοιχτή εκδήλωση θα παρουσιαστεί η ιδρυτική διακήρυξη της Λαϊκής Ενότητας Μαγνησίας. Δημοκράτες, ριζοσπάστες αριστεροί, πατριώτες, εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι...


from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1N4HQGb
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου