ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους καθηγητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Αλμυρού και ιδιαιτέρως την Γεωπόνο Θεοδώρα Βαλκανιώτου καθώς και τις...
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους καθηγητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Αλμυρού και ιδιαιτέρως την Γεωπόνο Θεοδώρα Βαλκανιώτου καθώς και τις...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1Fg2cG6
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου