Επιστολή του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας στον Υπουργό Υγείας για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο και άλλες δομές δημόσιας υγείας. Αναλυτικά η επιστολή του κ. Αγοραστού προς τον κ. Κουρουμπλή:
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1RnkL0v
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου