Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Επιστολή Αγοραστού σε Κουρουμπλή για τα προβλήματα στη δημόσια υγεία

Επιστολή του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας στον Υπουργό Υγείας για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο και άλλες δομές δημόσιας υγείας. Αναλυτικά η επιστολή του κ. Αγοραστού προς τον κ. Κουρουμπλή:


from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1RnkL0v
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου