Στην ημερίδα του Γεωπονικού Συλλόγου Μαγνησίας, την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015 στην Έδρα του Επιμελητηρίου Μαγνησίας, παραβρέθηκε η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας και Β. Σποράδων κ. Δωροθέα Κλονυδρίνη όπου πραγματοποίησε ομιλία για την συμβολή της Περιφέρειας στην αγροτική επιχειρηματικότητα. Αναλυτικά:
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1GFcYrR
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου