Σήμερα Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015 στις 9.00 μ.μ., η Φιλάρχαιος Εταιρεία Αλμυρού «Όθρυς» με αφορμή τον εορτασμό της παγκόσμιας Ημέρας Μουσικής θα πραγματοποιήσει εκδήλωση στον αύλειο χώρο του Ωδείου Αλμυρού (Παλιό Γυμνάσιο) με θέμα: «Οικειοποιούμενοι το “άλλο”. Αναπαραστάσεις στη Μεγάλη Ευρωπαϊκή Μουσική». Σε περίπτωση βροχής...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1GAkVPf
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου