Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Τουρνουά τένις στο Κουρί από τα τμήματα ενηλίκων του ΕΟΣ Αλμυρού (βίντεο&φωτο)

Κλείνοντας την σεζόν η δασκάλα του τμήματος αντισφαίρισης υπό την αιγίδα του Ε.Ο.Σ. Αλμυρού, κ.Γιώτα Περναγκίδη θέλησε να διοργανώσει ένα τουρνουά με τα δύο τμήματα των ενηλίκων. Την Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015 τα δύο τμήματα τένις ενηλίκων έδωσαν...


from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1I9YXEU
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου