Πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη της ΕΘΕΜ και των εκπροσώπων επιστημονικών Θεσσαλικών φορέων με τους Θεσσαλούς βουλευτές με θέμα την ενημέρωση και τον συντονισμό των δράσεων για τη δρομολόγηση λύσεων σχετικά με τα υδατικά έργα της Θεσσαλίας. Η κατάσταση κρίθηκε κρίσιμη για την αξιοποίηση των υφιστάμενων έργων και τη δρομολόγηση νέων έργων διότι...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1E3Nlg3
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου