Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Στο μαιευτήριο η Κέιτ - Η επίσημη ανακοίνωση των Ανακτόρων

Η Δούκισσα του Κέμπριτζ εισήχθη σε μαιευτήριο του Λονδίνου καθώς έχουν αρχίσει οι ωδίνες του τοκετού, μετέδωσε σήμερα το βρετανικό δίκτυο BBC...


from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1JHCoIU
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου