simplenews21
Σάββατο 2 Μαΐου 2015
Στο μαιευτήριο η Κέιτ - Η επίσημη ανακοίνωση των Ανακτόρων
Η Δούκισσα του Κέμπριτζ εισήχθη σε μαιευτήριο του Λονδίνου καθώς έχουν αρχίσει οι ωδίνες του τοκετού, μετέδωσε σήμερα το βρετανικό δίκτυο BBC...
διαβάστε περισσότερα
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1JHCoIU
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου