Συνάντηση σε επικοδομιτικό κλίμα πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στο Δ.Σ. της Ένωσης Επαγγελματοβιοτεχνών και Εμπόρων επ. Αλμυρού με τον δήμαρχο κ.Εσερίδη και τους Αντιδημάρχους κ Σταυραντώνη Μαρία και Μακρή Μιχάλη. Στην συνάντησηση συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα:
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1mSbCEb
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου