simplenews21
Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014
Πετάς στα σκουπίδια φαγητό; Πρόστιμο!
Το δημοτικό συμβούλιο του Σιάτλ ψήφισε την επιβολή προστίμου στις επιχειρήσεις και τους κατοίκους της πόλης που πετούν το φαγητό τους.Πρόστιμο στους κατοίκους...
διαβάστε περισσότερα
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/ZQ9KkD
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου