Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Πετάς στα σκουπίδια φαγητό; Πρόστιμο!

Το δημοτικό συμβούλιο του Σιάτλ ψήφισε την επιβολή προστίμου στις επιχειρήσεις και τους κατοίκους της πόλης που πετούν το φαγητό τους.Πρόστιμο στους κατοίκους...







from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/ZQ9KkD

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου