Δόθηκε σε κυκλοφορία ο κόμβος του Βελεστίνου παρουσία του γενικού γραμματέα Δημοσίων Έργων κ. Στράτου Σιμόπουλου, της βουλευτού κ. Ζέτας Μακρή, του περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού, της αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας κ. Δορωθέας Κολυνδρίνη, του θεματικού αντιπεριφερειάρχη κ. Αργύρη Κοπάνα...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1C9JmQA
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου