Συνάντηση με το Σύλλογο Ελαιοτριβέων Ν. Μαγνησίας παρουσία υπηρεσιακών παραγόντων, είχε σήμερα στο γραφείο της η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, μετά από πρόσκληση που απηύθυνε η ίδια στο Σύλλογο προκειμένου να υπάρξει ενημέρωσή του για το νέο νομοθετικό πλαίσιο. Πιο συγκεκριμένα...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/ZMOaO6
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου