Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Συνάντηση Κολυνδρίνη με Σύλλογο Ελαιοτριβέων Ν. Μαγνησίας για το νέο νομοθετικό πλαίσιο



Συνάντηση με το Σύλλογο Ελαιοτριβέων Ν. Μαγνησίας παρουσία υπηρεσιακών παραγόντων, είχε σήμερα στο γραφείο της η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, μετά από πρόσκληση που απηύθυνε η ίδια στο Σύλλογο προκειμένου να υπάρξει ενημέρωσή του για το νέο νομοθετικό πλαίσιο. Πιο συγκεκριμένα...








from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/ZMOaO6

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου