Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Ομπάμα: «Μετά την 11η Σεπτεμβρίου βασανίσαμε κάτι τύπους» (βίντεο)



Εφ΄όλης της ύλης μίλησε την Παρασκευή ο αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα. Αίσθηση προκάλεσε, πάντως, η δήλωσή του -που αναφερόταν στη δράση της CIA - ότι μετά την 11η Σεπτεμβρίου «βασανίσαμε κάτι τύπους...








from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1xQ6kby

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου