Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε χθες στην Εθνική οδό στο ρεύμα προς Αθήνα 2 χλμ. Μετά τη θέση Κεφάλωση Αλμυρού, όταν ντελαπάρισε Ι.Χ. αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν τέσσερα άτομα. Οι τέσσερις επιβάτες βγήκαν σώοι από το αυτοκίνητο με την βοήθεια...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1qDdbRM
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου