Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Ντελαπάρισε Ι.Χ. με 4 επιβαίνοντες στην Ε.Ο. μετά την Κεφάλωση Αλμυρού



Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε χθες στην Εθνική οδό στο ρεύμα προς Αθήνα 2 χλμ. Μετά τη θέση Κεφάλωση Αλμυρού, όταν ντελαπάρισε Ι.Χ. αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν τέσσερα άτομα. Οι τέσσερις επιβάτες βγήκαν σώοι από το αυτοκίνητο με την βοήθεια...








from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1qDdbRM

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου