Ο Γ.Σ. Αλμυρού, πραγματοποιώντας εξαιρετική εμφάνιση, κέρδισε τον ουραγό Αθλο στο Στάδιο του Αλμυρού και συνέχισε το νικηφόρο σερί του, στο πλαίσιο της 16ης αγωνιστικής του 2ου ομίλου της Α’ ΕΠΣΘ. Ο Ν. Βούλγαρης με βολέ άνοιξε το σκορ...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1p2bYtm
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου