Θετική στάση θα κρατήσουν οι αγρότες του μπλόκου των Μικροθηβών, στην πρόσκληση του Μεγάρου Μαξίμου και θα συμμετάσχουν στην συνάντηση της προσεχούς Δευτέρας. Στην συνέλευση που πραγματοποίησαν αποφάσισαν να μεταβούν στην Αθήνα...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1oRspcs
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου