Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

Εν αναμονή της συνάντησης με τον πρωθυπουργό οι αγρότες του μπλόκου των Μικροθηβών

Θετική στάση θα κρατήσουν οι αγρότες του μπλόκου των Μικροθηβών, στην πρόσκληση του Μεγάρου Μαξίμου και θα συμμετάσχουν στην συνάντηση της προσεχούς Δευτέρας. Στην συνέλευση που πραγματοποίησαν αποφάσισαν να μεταβούν στην Αθήνα...


from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1oRspcs
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου