Διακοπή του αγώνα στο γήπεδο “Επ. Πετραλιάς” στη Σκόπελο, ύστερα από επίθεση που δέχθηκε ο διαιτητής Βαρτσάκης από φιλαθλο όταν κατευθύνονταν προς τα αποδυτήρια μετά τη λήξη του πρώτου ημιχρόνου. Ο ρέφερι, όπως έγραψε στο φύλλο αγώνος...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1QbiqZx
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου