Στον κόμβο των Μικροθηβών άρχισαν να παράταξαν τα τρακτέρ τους οι αγρότες της επαρχίας Αλμυρού και της περιοχής του Βελεστίνου το μεσημέρι της Πέμπτης 21 Ιανουαρίου 2016. Μετά τις 2.00μμ είχαν παραταχθεί κατά μήκος της Εθνικής οδού και στα δύο ρεύματα σχεδόν...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1WxjUys
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου