Με εκτός έδρας νίκη έκλεισε τη χρονιά η ομάδα μπάσκετ της Δήμητρας που επικράτησε της Λαρισαϊκής ομάδας Κέλτες με 27-62 για το πρωτάθλημα της Β' ΕΣΚΑΘ. Η ανακοίνωση της ομάδας αναφέρει σχετικά:
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1YpNXN4
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου