Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Με εκτός έδρας νίκη έκλεισε τη χρονιά η ομάδα μπάσκετ της Δήμητρας

Με εκτός έδρας νίκη έκλεισε τη χρονιά η ομάδα μπάσκετ της Δήμητρας που επικράτησε της Λαρισαϊκής ομάδας Κέλτες με 27-62 για το πρωτάθλημα της Β' ΕΣΚΑΘ. Η ανακοίνωση της ομάδας αναφέρει σχετικά:


from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1YpNXN4
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου