Απεργιακή συγκέντρωση και ομιλία από το ΠΑΜΕ πραγματοιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 3 Δεκεμβρίου 2015 στην κεντρική πλατεία Αλμυρού. Χαιρετισμό απηύθυναν εκ μέρους της ΟΓΕ, το μέλος της ΟΓΕ Μαρία Σταματίου και η κεντρική ομιλία έγινε...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1TobyqA
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου