Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Αναβολή στο Ασφαλιστικό – Πάει για τα μέσα Ιανουαρίου

Η ψήφιση του Ασφαλιστικού, σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε ο ΣΚΑΙ, πάει τελικά για τα μέσα Ιανουαρίου. Χρειάζεται χρόνος, είπε χαρακτηριστικά κυβερνητικό στέλεχος...


from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1TmLood
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου