Ο Διευθυντής, οι μαθητές, ο Σύλλογος Δισασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Αλμυρού, σας προσκαλούν στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή που θα γίνει την Κυριακή 20 Δεκεμβρίου και ώρα 17:30μ.μ. στο σχολείο μας...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1lX6rU0
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου