Την ήττα γνώρισε η Γυναικεία ομάδα Βόλεϊ του Γ.Σ.Α. από τον Φιλαθλητικό Αμπελώνα για την 6η αγωνιστική του Πρωταθλήματος στο κλειστό Γυμναστήριο του Αλμυρού, το απόγευμα της Κυριακής 19/12. Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από το παιχνίδι:
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1OD7Tlg
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου