H εκστρατεία που ξεκίνησε ο Σύλλογος Διδασκόντων, η Διευθύντρια και οι μαθητές του Γυμνασίου Ευξεινούπολης με τη συμβολή του Στρατιωτικού Ιατρού κ. Παρίση Χαράλαμπου να συγκεντρώσουμε χρήματα για να αγοράσουμε τον πρώτο εξωτερικό απινιδωτή και να τον τοποθετήσουμε...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1QDzZlQ
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου