Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Η έκθεση σε φυτοφάρμακα συνδέεται με την εμφάνιση διαβήτη

Η έκθεση σε φυτοφάρμακα συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης σακχαρώδους διαβήτη, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη...


from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1PTlln7
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου