simplenews21
Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015
Η έκθεση σε φυτοφάρμακα συνδέεται με την εμφάνιση διαβήτη
Η έκθεση σε φυτοφάρμακα συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης σακχαρώδους διαβήτη, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη...
διαβάστε περισσότερα
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1PTlln7
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου