simplenews21
Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015
Δωρεά 2,5 εκατ. για το πρόγραμμα σίτισης στα σχολεία από το Ίδρυμα Σταύρος Nιάρχος
Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος ανακοινώνει νέα δωρεά, συνολικού ύψους 2,5 εκατ. ευρώ, για την υποστήριξη του Προγράμματος Σίτισης και...
διαβάστε περισσότερα
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1iZLkOQ
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου