Ο Σύλλογος Ανατολικής Ρωμυλίας Ευξεινούπολης αναβιώνει το έθιμο "Κουρμπάνι" Την Κυριακή 31 Μαίου 2015 και ώρα 9.30 μ.μ. στο παρεκκλήσι "Αγίας Τριάδος και Αγίου Εφραίμ" στον περιφεριακό Ευξεινούπολης. Σας περιμένουμε να...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1IMPG6I
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου