Συνάντηση με τους κατοίκους και τους ιδιοκτήτες ελαιοπερίβολων στον παραθαλάσσιο οικισμό του Αγίου Δημητρίου είχε ο Δήμαρχος Αλμυρού, Δημήτρης Εσερίδης, παρουσία και του Προέδρου της Τοπικής Κοινότητας, Γιώργου Μαρκάκη. Το θέμα που τέθηκε στη συνάντηση, ήταν...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1R5rUoE
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου