Την μνήμη των Αγίων Θεοστέπτων Βασιλέων και Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης εορτάζει η Εκκλησία μας σήμερα Τετάρτη 21 Μαίου. Στον Αγ. Κωνσταντίνο Γαύριανης, την παραμονή της εορτής τελέσθηκε ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός, προεξάρχοντος...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1Hwt9uv
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου