Με την πρέπουσα λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε και φέτος η μεγάλη εορτή της Αναλήψεως του Κυρίου και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού στον ομώνυμο ιερό ναό Αχιλλείου Μαγνησίας.
Το απόγευμα της Τετάρτης 20/5 τελέσθηκε πανηγυρικός...
Το απόγευμα της Τετάρτης 20/5 τελέσθηκε πανηγυρικός...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1Lg0wj2
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου