Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Γιορτή Λήξης των Κατηχητικών Σχολείων των Αρχιερατικών Επαρχιών Αλμυρού και Ν. Αγχιάλου, στο χώρο του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Αλμυρού.
Η εκδήλωση έγινε το πρωί του Σαββάτου 2 Μαΐου 2015. Το πρόγραμμα της ημέρας περιελάμβανε ...
Η εκδήλωση έγινε το πρωί του Σαββάτου 2 Μαΐου 2015. Το πρόγραμμα της ημέρας περιελάμβανε ...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1JYTuyK
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου