Το βράδυ της Παρασκευής 15 Μαίου 2015 τελέσθηκε ιερά Αγρυπνία στον ναό του Αγ.Δημητρίου στη Σούρπη, για την ενίσχυση των μαθητών που εισέρχονται στη δύσκολη και επίπονη περίοδο των εξετάσεων, κατόπιν πρωτοβουλίας...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1FzhtVB
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου