• Να εξοφληθούν οι γεωργοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μείωσης της νιτρορύπανσης για τα έτη 2012 και 2013 ζητά ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας με επιστολή του προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1PydfEl
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου