Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Κ. Αγοραστός: Να εξοφληθούν οι γεωργοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μείωσης της νιτρορύπανσης

• Να εξοφληθούν οι γεωργοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μείωσης της νιτρορύπανσης για τα έτη 2012 και 2013 ζητά ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας με επιστολή του προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων...


from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1PydfEl
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου