Το σχολείο έχει καθιερώσει τα τελευταία χρόνια να επισκέπτεται με τους μαθητές μας τους ανηλίκους φυλακισμένους της Κασσαβέτειας .Έτσι και φέτος πραγματοποιήσαμε επίσκεψη με την Α' και Β' Λυκείου στις 20/3/2015 σε...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1Qe1gbW
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου