Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Διδακτική επίσκεψη της Α' και Β' τάξης του ΓΕΛ. Ν. Αγχιάλου στο Ίδρυμα Ανηλίκων Κασσαβέτειας

Το σχολείο έχει καθιερώσει τα τελευταία χρόνια να επισκέπτεται με τους μαθητές μας τους ανηλίκους φυλακισμένους της Κασσαβέτειας .Έτσι και φέτος πραγματοποιήσαμε επίσκεψη με την Α' και Β' Λυκείου στις 20/3/2015 σε...


from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1Qe1gbW
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου